tirsdag 22. desember 2009

Tippekonkurranse-utfordring til Nesgårds-gjengen i Sandane!

I snakkebobla ville det ha stått:
"Hjeeeelp - jeg faller!" :D


Kjell og ungene laga denne på lørdag, og den blir mer og mer skakk.
Så da lurer jeg på om dere der oppe i Sandane blir med på en liten tippekonkurranse:

Hvor lenge står Mr. Snowman før han faller?

Ut kvelden? Til i morra? Til julafta? Eller kanskje enda lenger?

Legg inn forslag på kommentar, og Monica, nå må du også endelig prøve å legge inn en kommentar, så jeg venter et forslag fra deg også! ;D

Jeg begynner med første forslag, og jeg tror kanskje at den holder bare til i morra.

Hiv dere på! :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror den står til juleaften.... Får jeg en premie om jeg vinner???? hilsen natalie Ps jeg må vinne!!!!!

Anonym sa...

David gjetter: Jeg tror den har falt når vi står opp på julemorgen (24.).

Anonym sa...

Endelig - jeg har jo vært inne på denne siden mange ganger uten å ha sett den anonym-greia....!!!! Irriterende enkelt :) Jeg tror den står til vi kommer forbi hos dere. 3.juledag. (alltid optimist - ???)
Stor klem fra Monica m gode minner fra tiden hos dere :)

Anonym sa...

Gunhild tipper at den falle i morgen.

Anonym sa...

Kjell tipper: Julaften kl 12! Fant ikke at noe olje hverken vanlig eller servo hadde lekket... Nivået ser ut til å være normalt!!!?

Anonym sa...

eg trur at snømanen fale øve julafta
ole andré

Kjerstin sa...

Hmmm - Rune lurer på hvor oljeflekken kan ha kommet fra, da... Den var ganske stor. Men vår bil stod også der deres stod etter at dere var dratt, så vi skal følge med på vår også.
Litt usikker på premie... Hva skal det være, tro? Sjokolade??? Neida, bare tuller jeg, Natalie! :D
Vi får se når den er fallt! :)
Kos dere videre! klem fra oss her i Stokken!

Anonym sa...

Er det fårrtsatt masse snø hos dere??? Hils til alle i familien... GOD JUL PÅ FÅRSKUDD:)
Hilsen Natalie og Gunhild;)

Kjerstin sa...

Like mye snø enda! :) Og snømannen stod enda skeivere da jeg gikk på jobb idag tidlig, men den stod enda!! :D

Kos dere videre, Natalie og Gunhild!!