tirsdag 8. desember 2009

Luke 8 - giveaway!


Tenk at det er 8.desember allerede! Helt utrolig! Går ikke helt opp for meg at det bare er litt over 2 uker til jul...
Og telleren har faktisk kommet over 10 000 så jeg plutselig, så i kalenderen i år som i fjor vil jeg gi vekk en CD til en tilfeldig som blir trukket.
SE TIL SLUTT I INNLEGGET HER!


Fant dette bildet på nettet en gang, og likte det så godt!! :D
Bibelen er virkelig rettesnora vår der vi finner instruksjoner for livet vårt her med Jesus - og der Han får oss i tale. Bibelen er ikke bare ei bok med bare masse bokstaver, men det er LEVENDE LIV der! Det rører med noe inni oss som gir et gjensvar til Han som skapte oss og som sier at Han søker oss, døde for oss, tilgir oss og gir oss evig liv!
Flott å kunne si takk til Jesus og så er vi frelst! :D

Sveinung Andersen gav ut en CD tidligere i år som jeg er kjempeglad i!! Utrolig mye bra tekster som jeg blir skikkelig glad av og fine sanger han har skrevet!
Den ene sangen hans, som er litt sånn israelsk folketone-inspirert, synes jeg, og en av favorittene mine synger han: "If you wanna live a life that's blessing others than yourself, then your Bible can't be dirty, dusty laying on a shelf. For the book of God is full of life and directions for your life, you can use it in your happiness, your sorrow and mistribe"

Dette var veldig fritt nedskrevet etter hukommelsen, så skal sjekke litt opp idet, men det er hvert fall så fantastisk herlig sagt!!

Jeg hadde tenkt å gi vekk en juleCD i år igjen, men kom på at denne CDen vil jeg gi vekk til noen!

Så hvis du vil bli med i trekningen av denne CDen, trykker du på der det står "x kommentarer" og legger igjen navnet ditt. Du kan bare krysse av på anonym eller noe sånt, også skriver du navnet ditt i feltet der du kan skrive tekst. Vet jeg ikke hvem du er må du huske å sjekke innom igjen søndag 20.september, for da trekker jeg CDen! :D
Fristen for å bli med er altså søndag 20.desember kl 21.00

Ha en fin dag!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei vennen! Så koselig å lese julekalenderen din! Ha ein fin dag!
Klem fra Magnhild

Anonym sa...

For en ære Kjerstin! Jeg vil ikke være med i trekningen (premien tatt i betraktning:)), men vil bare si at det er koselig å stikke innom bloggen din en gang om dagen, og glad du liker cd-en!
Snakkes.
-Sveinung

Anonym sa...

Hei! Oppdaga bloggen din i dag.Kjekt å lese julekalenderen din.Må nok innom her hver dag og sjekke.
Håper alt står bra til med dere.
Ønsker dere en fin adventstid.

Helen L

Anne Grete Hagerup Alfsvåg sa...

Hei Kjerstin!

Jeg kan gjerne være med på trekningen. God før juls tid!

Klem fra Anne Grete

Kjetil Fyllingen sa...

Hei og H! Siden en kjekk kar hadde bursdag den 8.desemner...
Sy no more...

Eller forresten, eg kan godt være med i trekkningen...

Anonym sa...

Hei og hå!

Jeg vil gjerne være med i trekningen!
Jeg hører jo til fansen når Sveinung synger!

Hilsen Marit

Anonym sa...

Hei Kjerstin! Eg har veldig lyst å verme i trekningen... ;) klem Elin t Bård... ;)

Anonym sa...

Kan eg få vera med i trekninga av CD ?Koseleg med adventskallender.Kjekt å lesa bloggen din.God julestrid!
Reidun.

hanne sa...

Hei, hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
Kunne gjerne hatt lyst på den cd-en.
Fortsatt god advent!

Besto og besten oppom haugen sa...

Så gøy, då! Tenk å kunna vinne ein CD før jul. Då må me vera med!

Unknown sa...

Hei :-)
Takker for verset! fikk gjort en god del i dag selv om en heller treig start :-D
CD har eg veldig lyst på ;-)

Klem til deg fra meg

Anonym sa...

Du er flink Kjerstin:) Alltid like kjekt å kikke innom å sjå ka du har funne på denne gangen! Klem fra karin og trond :)

Anonym sa...

heia!

æ er alltid med på trekninger vettu!! kjempe koselig!
du er helt topp!! :-)
klem karine.