søndag 20. desember 2009

Luke 20 - Welcome to the winter wonderland!



Idag er det 4.søndag i advent, og da måtte vi tenne alle 4 lysa. Frokosten tok vi litt på forskjellige tider (si ikke alle orker å stå opp kl 0600 som noen morgenfugler her i huset gjør... ;), så det ble middag før lystennings-seansen.


Grilling av marsmallows er en fin aktivitet ute i snøen! Så det gjorde vi faktisk FØR middagen idag ;) Etter middag skulle vi på "Syng jula inn" på bedehuset, og der sang vi masse julesanger felles og vi sang også med Praise Him. (HER kan du lese i Fitjarposten om denne samlingen :)



Her er det kjente scenarioet ned mot sjøen - her med masse snø, og Kjell og Rune på vei opp med noen av ungene på akebrett etter seg...


Det var litt bilder fra Winter wonderland og koselig besøk fra Handeland, men nå er det trekningstid her! Veldig koselig med dere som ville være med i den lille CD-bort-givningen min :D

Nå er både broren til Rune, Jarle, her + Monica og Kjell, så de er vitner på at trekningen går rett for seg!

Og vinneren er...
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Lapp nr 3 i en bolle, trukket av Kjell:
Anne Grete Hagerup Alfsvåg - gratulerer! :)
CDen kommer vel ikke fram før jul, men den kommer!Takk til alle som ville bli med! Kanskje blir det nye trekning neste advent? Kan jo bli en liten tradisjon det her... :)

*

Igår skreiv jeg noen vers rundt den lille bibel, og bildet under her er laga ut fra Joh 3.17:
"Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden, men for at verden skulle bli frelst ved ham."
(Nå kom jeg på verset på den supre sangen du og Anita skreiv, Anne Grete!! :
"Gud kom ikke til verden, for å dømme oss - Å nei!
Men for å gi oss evig liv - halleluja!"
)Super barnesang!!


Hopp ombord! Det er plass til alle! :)

Ha ei fin uke! Bare 4 dager igjen til jul nå!

2 kommentarer:

Anne Grete Hagerup Alfsvåg sa...

Du verden! Det hadde jeg aldri trodd!!!! Jeg har da ikke vinnerlykke. Men det var kjempe koslig. Jeg gleder meg. Tusen takk!!!! God Jul!!!!!

Anonym sa...

Hjelp! Hadde jeg visst at du skulle legge ut det utebildet med meg på så skulle jeg gått og skiftet/dusjet :) :) Så HELT forferdelig ut.... Fortjent når en går og slasker sånn hos godtfolk :)