onsdag 16. desember 2009

Luke 16


Blir endel "seine" luker her hos meg når det er jobb og greier om dagene :)

Han som vil ta alle våre bører...


Som mange sikkert har fått med seg, jobber jeg på en bokhandel, og bøker er tunge greier!! Ikke når jeg har bare 1 i henda, men det skal ikke veldig mange til før det blir ganske god vekt på dem. Sånn er det med mange ting i livet vårt også; det trenger ikke alltid være det store fjellet vi trenger hjelp med, men vi kan få lære oss at alle de små tingene også - som til sammen blir kjempetunge å bære på! - skal vi få lesse av oss til Jesus!

1.Peter 5.7:
"Og kast all deres bekymring på ham, for han har omsorg for dere"

Matteus 11.28:
"Kom til meg, alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile!"

Går du å tviholder på ting som Jesus gjerne vil bære for deg? Vi er ofte flinke til det... Men la Jesus få det idag! Han står med åpne armer og venter!
Jesaja 1:
"Og jeg vil igjen ta meg av deg!"
Bedre kan vi ikke få det!! Herlig!
8 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer: