fredag 11. desember 2009

Luke 11


Her har dagen vart leeenge allerede, og jeg har rukket masse! :)
Klær er lagt sammen, ny maskin satt på og jeg har tenkt å få masse ut av dagen! ;D
Deilig med noen dager fri nå!

Jeg oppdaga plutselig at "En fars kjærlighetsbrev" inne på www.omgud.net var tilsatt musikk, så nå har jeg nydt det!! Gi deg en sånn start på dagen du også en gang!

Jeg innrømmer at jeg liker litt sånn western og cowboyer... :)
Så idag vil jeg vise et par bilder litt inspirert i den retning:


Tenkte litt på teksten over her; det høres ut som om vi må streve for å klare å fange inn Jesus - sånn som cowboyene måtte når de for eksempel skulle fange inn en kalv for merking.
Tror ikke det er sånn det er ment, og er i alle fall glad for at det IKKE er sånn det er!
Romerne 5:
8 Men Gud viser sin kjærlighet til oss ved at Kristus døde for oss mens vi ennå var syndere. 9 Når vi nå er blitt rettferdige ved Kristi blod, hvor mye mer skal vi ikke da gjennom ham bli frelst fra vreden! 10 For mens vi ennå var Guds fiender, ble vi forsonet med ham ved hans Sønns død. Når vi nå er forsonet, hvor mye mer skal vi ikke da bli frelst ved hans liv! 11 Ja, ikke bare det, vi har også vår stolthet i Gud, ved vår Herre Jesus Kristus, han som har gitt oss forsoningen.

Gud er den som rekker sin hånd ut til oss, og vi kan takke JA! Alt er ferdig!


Ha ein fin dag og ei god helg!!
13 dager igjen til jul idag!



Vil du lese historien om Jesus på engelsk? Med masse bilder og forklaringer fra Israel?
Da kan du klikke HER!

Ingen kommentarer: