lørdag 4. desember 2010


Idag har jeg lyst å putte en link i julekalenderen min. Og den linken fører til noe av det fineste jeg vet om på nettet :D
Nemlig til 'Fars kjærlighetsbrev' til deg og meg!

Det finnes inne på omgud.net (du finner link i sidebaren min også)
Glemmer aldri første gangen jeg så den serien med bilder og lot ordene og musikken løfte meg opp på Guds fang - for en enorm kjærlighet og omsorg jeg følte!

Håper du tar deg tid til det idag - for første gang eller gjerne igjen!
Og har du lyd på er det bra, men den går veldig ant å se uten lyd også :)
(Veldig flott side å besøke og anbefale til sine venner!)

*

Her i heimen har vi en liten søskenbarn-kar på besøk i helga og vi skal bake pepperkaker idag - det blir koselig!
I kveld er det TenTreff igjen, så folder du hender takker jeg for forbønn for det!

Ha ei fin helg videre!

20 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer: