lørdag 11. desember 2010


Først; kjempegøy at mange vil være med i trekninga av Carola-CDen! :)
Og enda sjangs i 6 dager til hvis det er flere som vil henge seg på.
Scroll ned til luke 8 og skriv deg på :)


Romerne 10.17:
"Så kommer da troen av det budskapet en hører, og budskapet kommer av Kristi ord"

Vet du at å lese i Bibelen er å møte Jesus? I det første kapitlet i Johannes Evangeliet står det at 'I begynnelsen var Ordet. Ordet var hos Gud og Ordet var Gud'
Litt merkelig sagt, men litt stilig å tenke på. Ordene i Bibelen er levende, og det er Jesus sin måte å kommunisere med oss på. Gang på gang sier Han i Bibelen: "Prøv meg! Se om du ikke erfarer at det stemmer!"

Synes du det er vanskelig å tro? Sørg for å være i sammenhenger der du får høre forkynnelse fra Bibelen. Les andakter og Bibelen - og erfar at Jesus virkelig er en realitet i livet ditt! :D

Vi må huske å fylle oss med rette drivstoffet på reisa vår gjennom livet her på vei mot Himmelen, som bildet over her viser :)

Yndlingsstrofa mi fra en sang jeg synger en del:
"Jeg vil satse mitt liv på at ordet ditt er sannhet. Ja, Jesus, du er mitt håp!"

Ute regner det og snøen er vekk, men vi har da pynta pepperkakehjerter som er klare til å henge opp seinere, så litt julestemning er det likevel :)

God helg videre til alle!

13 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer: