onsdag 1. desember 2010

1.desember

Tenk at det er første desember alt! Denna høsten har gått utrolig fort (det sier jeg sikkert hvert år... ;), og nå er det bare å nyte advent i lange drag! :)

Hadde lyst å la dette bildet være innholdet mitt i adventskalenderen idag;
Livet mitt er på en måte med Jesus som regissør - det er i hvert fall det jeg ønsker at han skal få være i livet mitt. En som kan få lede meg hver dag, gjennom alt jeg møter på.
Får Jesus lede deg - være regissør i ditt liv?
Finnes ingen bedre regissør å anbefale! :)
For hvem kjenner vel alt som skal skje bedre enn nettopp Han som har laget HISTORIEN, på engelsk HISTORY - HIS STORY!


For deg som har vært innom adventskalenderen min tidligere år (det er tredje gangen nå), så kjenner du igjen bildet av vismennene som følger stjerna mot Betlehem øverst i innlegget her.
Jeg er så glad i det bildet, og det er det som er tanken min med denna julekalenderen;
at vi kan rusle oss mot julaften og Betlehem med et lite drypp om Jesus hver dag.

Kanskje en kristen cartoon-stripe, et bilde, et bibelvers, en link eller noe annet

Velkommen til å følge!

Og som tidligere nevnt vil jeg også i år trekke ut en vinner av en CD som jeg vil opplyse om innen ei uke, hvert fall. Håper du vil henge deg på det! :)


Ha en fin dag!
23 dager igjen til jul

Ingen kommentarer: