torsdag 4. desember 2008


Vi er på vandring mot Betlehem og Jesu fødsel i disse tider, derfor måtte jeg ha med de vise menn i adventskalenderen min :) Tror de blir fast innslag fra nå av...

Bak luka idag er det en kjempefin illustrasjon som jeg synes illustrerer så fint utførelsen av Guds redningsplan for oss:

I begynnelsen var Gud og menneskene sammen i Hans Paradis, men så kom synda og skilte oss fra Gud. Dette kunne ikke VI rette opp igjen, men det kunne GUD! Han sendte Jesus som baby til Betlehem, født av en jomfru med Gud som far, for han måtte være både Gud og menneske for å klare det han skulle; nemlig leve et syndfritt liv her på jorda, for så å dø på korset for våre synder! FOR en plan, og For en utførelse!

Vi kan jammen glede oss til jul, ja, for da kom Frelseren til jord!

Ha en fin 4.desember!

20 dager igjen til jul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du er fantastisk! Så kreativ,og til stor glede for oss som følger julekalenderen din her.
Ønsker deg og dine ei flott adventstid,og ei velsignet jul!!

Hilsen Olaug

Anonym sa...

Hei tante det er natalie!
du er best. Jeg skal kanskje lage meg en blogg sjøl....... du er snill og grei synes jeg sjo hei
hjertelig natalie 9år

Anonym sa...

og jeg ville bare si god jul godt nytt år
kansje jeg blir like flink som eg en gang til og scrape.....?? hilsen Natalie

Kjerstin sa...

unteriSå koselig med noen kommentarer, da! :) Nå ble jeg veldig gla'! :D Håper dere har ei fin adventstid også!

Kjerstin sa...

Og du er ei super jente å være tate til, Natalie! Du blir garantert FLINKERE enn meg til å scrappe - det er jeg sikker på! Husk at jeg var neste 30 år før jeg begynte! ;D