mandag 8. desember 2008

Bildet av Emmausvandrerne og Jesus er noe av det fineste jeg vet!
Tenk så fortvila de var når Jesus var død og de gikk der og skjønte ingenting!! Og plutselig kom det en mann som slo følge med dem og begynte å forklare dem hvorfor Jesus måtte dø, hva han hadde sagt mens de gikk rundt med han disse 3 åra - og plutselig skjønte de det!! Øynene ble åpnet og de så at det var Jesus!
Håper du som leser dette kan vandre med Jesus og la Han ut i fra Bibelen få vise deg hvem Han er. Og det gjelder meg også! Da vil Han åpne øynene våre og vise oss hvem Han er!


Til slutt, som svogeren min sa til meg på messengeren her i sted: Husk; ny dag, ny nåde! (Takk, Kjell!)

PS! Planlegger å få til "overraskelsen min" denna uka :) Følg med!

16 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer: