fredag 5. desember 2008

Idag i luka mi legger jeg ut et bilde som i utgangspunktet er beregnet på de litt yngre, men som absolutt er aktuelt for alle aldersgrupper! :) Det er faktisk helt utrolig at Jesus lever inni oss! "Bli i meg, så blir jeg i dere", sier Jesus! Tenk det, da! På bildet her ser du Jesus på tronen sin i Himmelen, men samtidig så vil Han faktisk bo i vårt hjerte og i vårt liv! Heldigvis bor han ikke der GRUNN Av at det er så bra, men PÅ TROSS AV hvordan hjertet vårt ser ut :D
Ha en fin 5.desmber!

19 dager igjen til jul!

2 kommentarer:

familien bø sa...

Hei igjen, Kjerstin:) Det er en kjempefin kalender du har - jeg er innom og leser HVER DAG !
Det er en skikkelig god oppskrift på kakemenn jeg har, og veldig god for ungene også;) Jeg lager den kvelden før og lar den stå i kjøleskapet natta over. Tenkte jeg like godt kunne gi deg oppskrifta her;)
2 kp kulturmelk
4 kp sukker
3-4ss smeltet smør
2 ss hornsalt
2 ts v.sukker
mel
180 gr 10-15 min midt i ovne
nam nam;)

Kjerstin sa...

Takk, takk! Tror jeg skal prøve de i morra! :D