onsdag 10. desember 2008


Denna dagen har jeg gleda meg til, og jeg håper at ALLE (og det betyr DEG som leser dette NÅ!) som kikker innom bloggen min har lyst til å være med!! :D
Mosaic - Mitt hjerte alltid vanker er absolutt en av yndlings-juleCDene mine, og nå vil jeg gi vekk en jeg kjøpte på SunnBok(kristne bokhandelen på Leirvik) igår.
(Sanger: Det lyser i stille grender, Mitt hjerte alltid vanker, Det hev ei rose sprunge, Mary, did you know, Once upon a christmas, O come all ye faithful, Glade jul, A child is born, Deilig er jorden, Nå tennes tusen julelys, Hark! The herald angels sing...)

Til og med fredag 12.desember kl 19.00 kan du trykke på kommentarer under dette innlegget, skrive navnet ditt og du er med på trekningen :) Det er veldig lett! Hvis du synes det er forvirrende med hvilke alternativ du skal velge før du trykker på publiser kommentar, velger du Navn/nettadresse, for du trenger ikke legge igjen noe nettadresse - bare navn.

Kikk innom igjen på fredags kveld for å se om DU har vunnet, for da trenger jeg nok noen opplysninger av deg om jeg ikke kjenner deg for å sende deg CDen.
14 dager igjen til jul!

22 kommentarer:

familien bø sa...

Så kjekt Kjerstin :D
Jeg er med;)
Miriam

Anonym sa...

Du er ikkje verst du Kjerstin:)

Anonym sa...

Alt du kommer på,og har tid til!! du er en humørspreder,og oppmuntrer!!

Anonym sa...

fam nesgård er med og håper på gevinst!

Familien Sele sa...

Ska sei du e kreativ. Vi e me!

familien bø sa...

jeg vil også vere med
EMILIE!!!!!!!!!!!!!

familien bø sa...

æ å
agathebø:D

Anonym sa...

Dette var gøy, Kjerstin. Takk for sist, forresten. Du reddet oss på speiderleiren. Tusen takk!

Plingsen sa...

Så gode ideer du har kjære søs! :-)
Alltid koselige å titte inn i Fam. Stokkens liv på nettsiden din :-)

Vi gleder oss til søndagsbesøk hos dere på søndag!
- og da hadde det passet kjempefint å hente CD`en samtidig!
Ha, ha, haaa.... :-)

Klem fra Ingelin

Anonym sa...

Goe du e Kjerstin... Klart eg må vera med på dette.. Håpe du har gode dagar der du er...
sender ein klem..

Anonym sa...

Då va da kanskje lurt å sei kim eg va då:-)Litt ør i håve.
Klem Mariann

Anonym sa...

Eg henger meg på:) Kjekt å lese om dere!! Klem Magnhild

Marn-Anne sa...

Æ får vel verra med æ å da.

Anonym sa...

Du har så mange koselige idear Kjerstin! =) blir spennande å se kem så vinne... =)

Anonym sa...

natalie nesgård vil være med i trekning.

Anonym sa...

thomas nesgård hilser

Anonym sa...

David Nesgård sier shalom

Anonym sa...

mini nesgård sier god musikk er bra!

Anonym sa...

Vi gratulerer deg med en fin side. Ønsker deg og dine en velsigna advent og Julehøytid. Håper vi treffes før jul vet du..
Rolfen hilser så mye, han er glad for det går sakte, men sikkert fremover.
EKS

Anonym sa...

Hei min media freek søster! Hvis ikke jeg vinner så....!!!Jeg er ikke så liten lenger vet du.(Se bilde fra bryllupet på sola;)knall side søs!

Anonym sa...

Hei og hå , eg og vil vinne CD he he :)
ALICE

Anonym sa...

heia snuppa!!

dette var gøy! du er så snill og god! :-)
vil gjerne være med i trekningen æ...
karine.