torsdag 11. desember 2008


Så gøy at så mange vil være med på trekningen min! :) Og enda er det mulighet - i morra, fredag 12.12 kl 19.00, trekker jeg vinneren av CDen. Skulle jo gjerne gitt en til hver, vettu, men det går jo ikke... ;) Klikk HER for å være med på trekningen!
I julekalenderluka mi idag har jeg funnet frem et bilde som sikkert mange av oss kan kjenne seg igjen i :D Om ikke akkurat denne spesifikke situasjonen der bilen koker og vi må ringe hjem til pappa å si at "jeg vet at du sa det, pappa, men jeg hører jo på deg NÅ!" - så har vi sikkert opplevd at vi ikke hørte på det foreldrene våre sa, men ville prøve vår egen vei først...

Vi mennesker er ofte sånn i forhold til Gud, vår far. Han prøver å skåne oss for så mye, og forteller oss hva som er best for oss i livet og hverdagen vår. Men vi - nei, vi vet som oftest best selv ;) Men da er det godt at vi kan få komme til en far som ikke skyver oss unna og sier: "Hva var det jeg sa?", men som møter oss med vidåpne armer og sier "KOM!" :D Og litt etter litt lærer vi oss at det beste er å høre på Gud - for Han vet jammen ALT, han! :D
Ha en fin torsdag!

13 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer: