onsdag 3. desember 2008

Luke 3

Til deg som kikker innom her i luke nr 3:)

”… du er dyrebar i mine øyne, fordi du er aktet høyt og jeg elsker deg…”
( Jesaja 43 )

” Herren din Gud er midt iblant deg, en helt som frelser. Han fryder seg over deg med glede, han tier i sin kjærlighet, han jubler over deg med fryderop!”
( Sefanja 3 )

” For så høyt har Gud elsket verden at han gav sin sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.”
( Johannes 3 )

” Hvor dyrebare dine tanker er for meg, Gud! Hvor veldig er summen av dem!”
( Salme 139 )

DERFOR kom Jesus til jorda for over 2000 år si - han måtte frelse DEG! Fantastisk!
Fortsatt god advent!

21 dager igjen til jul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei nå er jeg inne
du er snill og grei sjo hei
den bliggen er kjeme finn

Kjerstin sa...

Du er også kjempesnill! Det er topp å være tanta di! Klem til deg! :D

Anonym sa...

vor dan får du til og lage en blogg jeg har så lyst til og lage en skjøl også=):D

Kjerstin sa...

Det er lett! Jeg skal lære deg, jeg ;) Må bare spørre mamma og pappa om det først - de må nok hjelpe deg litt! Dere kan lage en sammen? Det hadde vært gøy!