fredag 14. november 2008

Hjemmehelg!

Nå føler jeg at jeg har farta så mye at det er deilig med ei helg hjemme der det faktisk ikke er noe vi skal på!! Jeg begynner vel å dale ned igjen etter mange fantastiske konserter siste uka :)
Svoger Trond kommer i morra og skal hjelpe oss å sette opp en vegg på loftet. Da forsvinner den åpne loftstua og vi får et ekstra soverom. Det blir fint! Har vært litt trangt når vi har fått besøk siden vi har 3 soverom her oppe og allerede er 5 selv FØR besøket kommer... :)

Ellers må jeg bare få ut på nett denne ene setningen som satte seg skikkelig fast hos meg etter konserten med David Phelps på onsdag:
"God doesn't play second fiddle!"
Han hadde en sang som het det. Og Gud vil virkelig ikke spille annen-fiolin i liva våre - Han vil være nr 1!! Og fortjener å være nr 1! Så la oss prøve å gi Han den plassen, og jeg er overbevist om at vi vil oppleve Gud på en helt annen måte i hverdagen vår!

Ønsker alle en god og velsignet helg!
Be blessed! :)

Ingen kommentarer: