søndag 9. november 2008

FOR ei FANTASTISK helg!!!! :D

Singing in the city i Stavanger - kjempehelg!!! Magnhild og jeg hadde topp jente/venninne/husmorweekend(sant, Magnhild?:) og bodde på et fullstappa Rica Forum hotell (Magnhild og jeg avbildet med Michael Booth)
Det var 2 grupper fra USA som var der; The Booth Brothers and The Talley trio;


(Booth Brothers)


(Booth Brother til høyre, Talley Trio til venstre)

Et mørkt bilde, siden det ikke er særlig god blitz på digitalkameraet... :)
I tillegg til disse fra Uniten, var det flere norske med:


Marit & Irene m/Sveinung Andersen(SUM), Mette & Roger m/barn, Hanne, vidar & Torill +++
Utrolig mye bra, og konserten på lørdag tok bare HELT av! Booth Brothers og Talley trio reiser fulltid i USA og er utrolig dyktige og har et kjempevitnesbyrd om Jesus! Tilsammen må jo det bare bli toppers og THE BEST! :-)

Til venstre rett under her var den eneste svensken der den helga - Peppe :) I tillegg var det mye family! Elin & Ståle, Karin & Trond, Karin sine foreldre og mine svigers...

Her er ferjeturen hjem fra Stvgr. Marit & Irene skulle videre til konsert i Åkra kirka.

Så hvis jeg høres ut som om jeg er litt høyt oppe, så er det bare fordi jeg ikke har landa helt enda! :) daler vel ned sånn sakte men sikkert etter hvert :)
På onsdag er det David Phelps-konsert i Haugesund, så festreisa fortsetter litt til :)
Ufattelig gøy at alle disse som vi har sett på musikk-DVDer i årevis nå plutselig begynner å dukke opp i Norge!
Singing in the city skal kanskje være i Stavanger neste år også, så da må dere bli med alle mann!

Have a nice week everyone!

Ingen kommentarer: