fredag 21. november 2008

GRATULERER MED DAGEN, MAMMA! 61 ÅR!

Håper du får en fin dag med julemesse i ettermiddag! Måtte ta dette bildet av oss i Lyngdal i sommer! Det var så koselig for både meg og ungene at du var der med oss før Rune kom nedover! Du er toppers og gir alltid så masse av deg selv til alle rundt deg!
Veldig gla' i deg, mamma! :) Klem fra meg!

PS! Hvis du som er inne og ser detta kjenner mamma og vil legge igjen en hilsen til mamma ved å klikke på kommentar under dette innlegget, så er jo det sååå koselig! :D Selv om det blir sånn ved overstått også :)

2 kommentarer:

Marn-Anne sa...

Jeg henger meg på og gratulerer "bursdagsbarnet" med dagen. Vil med det samme takke for sist, da du og Steinar var her oppe i Namdalen i fjor vår. Vi hadde en fin tur opp til Namskogan sammen. Hils Steinar fra oss og vi ønsker deg en fin dag.Klem fra Marn-Anne Brattgjerd

Anonym sa...

Hei, jeg ser de gode trekkene av Karl Bogetvedt i dere begge, en mann jeg satte veldig høyt. Hyggelig å ha blitt venn med Kjerstin og familien!