fredag 19. februar 2010

Prinsesse Eline 4 år!

Idag var det bursdagspynting på kjøkkengolvet :)


Eline var godt fornøyd med lys og pakker!


Og alle 4 lys ble blåst ut i et NU! :)


Rosa cheroxer ...


Hmm - hva er inni her, tro?


Prinsessebok!


Og nydelig lilla fleecekjole sydd av Inga!
(sjekk nettsiden hennes og alt det fine hu syr og maler HER! :)


Storebror ville også bli tatt bilde av med maska han laga på skolen! :)


Sjokadeskivesjokoladekaka måtte spises opp og presangene sees på :)


Malin ville også pynte skiva si...


Ikke så lett å skjønne hvilken vei lysene skal stå... ;)


Dagen feires med Handelandssøskenbarna i ettermiddag og "jentebursdag!" som Eline er veldig klar på at hu skal ha seinere :) Skikkelig jente-jente! :D

God helg til alle og bursdagshilsen ut til papsen i havet! 

Hilsen til pappa fra bursdagsbarnet idag:
"Eg har fått en krone i barnehagen! Eg skal gå til Rebecca idag og Malin har fått sår på nesa si for hu gjekk på en is i barnehagen. Og sår på munnen, men det har tørka nå. Også fekk eg en prinsessebok også blåste eg ut lysa selv om eg har bursdag. Mamma, kan me se bilde av pappa?"

Ingen kommentarer: