onsdag 3. februar 2010

Endelig oppdatering herfra igjen ;)


Jeg trengte et spark bak, og det kom fra Nordsjøen ;) Rune lurte på om jeg ikke skulle oppdatere bloggen igjen snart, så nå hiver jeg meg i det mens unga ser barneTV :)

Når unga er i seng er det videre på øving med Praise Him.
Randi(helt til venstre) venter baby om bare få uker, så hun blir ikke med oss, men resten av oss gru-gleder oss til å bli med ei helg med masse Jesus- og sangglede! :)Klikk på Singing in the city oppe i venstre hjørne på bloggen her for å kikke på arrangementet.

Ellers er jeg skikkelig fornøyd med å ha funnet et gratis bildebehandlingsprogram på nettet som heter Photoscape - satt å prøvde litt her en kveld. Kan jo vise dere noe jeg kom fram til. Mye muligheter hvert fall :)


Natalie - Ho, ho, ho! :D


Ole André på ATW'en


OA med en annen ramme på bildemontasjen


Ungene i snøen med tante Marit :)


Og her med et frosta uttrykk...
Tantebarn Linnea i "nyehuset" på pappa Trond sin bursdag :)

Gode venner på besøke med herlige Benjamin :)


Og til slutt fant jeg en forklaring på en blogg der det stod hvordan man kunne lage signatur på bilder, så det måtte jeg jo også prøve meg på :)

Ok - skal jeg komme meg på øving får jeg visst rive meg løs her - barneTV er allerede ferdig, så det er på tide å finne veien ut til kjøkkenet...

Og som Ole André forklarte til Eline idag da hu ikke tørte å gå ned i stua aleine, "så er vi aldri aleine, for Jesus er alltid med oss selv om Han er i Himmelen, selv om vi ikke ser han!"
Så det er hilsenen til alle dere "der ute" også fra oss her i Stokken idag! :D
Han er trofast og forlater oss aldri!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hei tante Kjerstin!!! Veldig kule bilder av meg:) Du har en veldig kul blogg og du er også veldig go til å scrape!!:) shalom !!
Med vennlig hilsen Natalie<3<3<3

Kjerstin sa...

Du er herlig du, Natti!! :D
Shalom right back at'ya!!

Gooo' klem!

Unknown sa...

Hei!
Photoscape er gøy, ja.
Kan du være så snill og fortelle meg hvor du fant beskrivelse på å få navnet sitt på bildene? :-) Det ser veldig mye proffere ut :-)

Ønsker deg en god uke! Eg satse på at eg komme til gratiskoserten kl 16 på lørdagen....Jobber nattevakter hele helgen, så kveldskonsertene få r jeg ikke med meg :-( MEN neste gang!!! Klem

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Fine bilder du har tatt! :) Stilige rammer, det gjør seg bra med litt slikt "stæsj" :)

Lykke til med sanghelgen! :)

Anne Grete Hagerup Alfsvåg sa...

Takk for fin CD! Den likte jeg.

Kjerstin sa...

BRA, AG!! På tide hvis du ikke hadde den, ja ;) Du skulle vært i Stvgr til helga og hørt han live med oss - blir bra!! :D