torsdag 1. desember 2011

Luke 1

Tenk at det er desember allerede! Og snart jul! Ungene i huset her gleder seg stort til å åpne kalenderen, og det har jeg også gjort - her på bloggen :)
Jeg er glad i Jesus - glad for at vi igjen kan få feire høytida til Frelseren som kom - og glad i å dele Jesus med andre. Derfor har jeg julekalender hver dag fram til jul :)

Vil du følge med? Da er du veldig velkommen til det! Og tradisjon tro kommer jeg til å ha en liten gi vekk-trekning om noen dager, så det håper jeg også at noen vil være med på. Alltid spennende hvem som vinner...

Idag har jeg lyst til å vende blikket vårt oppover - i retning av der vår rettferdighet, frimodighet, glede og takknemlighet kommer fra. Har du sett det? Kan du juble? Da må du hive deg med i denne gledessangen under her! :D "In everything give thanks!" (Koret: Vær takknemlig i alt, for Herren vil aldri svikte deg. Tro med hele hjertet at Gud kan gripe inn.)



Jeg er såå glad for offeret Jesus gjorde for meg på Golgata, og nåden han serverer meg ny hver dag som på bildet her. LØFT BLIKKET og se JESUS! :)



Ha en fin dag!

23 dager igjen til jul...

Ingen kommentarer: