torsdag 2. juni 2011

Har montert noen bilder jeg tok av min skjønne nevø Daniel...


... og han er en liten sjarmør, sant vel? :)Faktisk ikke mange ukene til han er 2 år allerede!


Her tegner han med mamma'n sin, og hu er også ganske så herlig!! ;D
Og når det gjelder å tegne, har han hvert fall rette læremester'n der!


Lenge si jeg har gjort noe annet enn å lagre på dissa bildene mine, men idag ble det visst en aldri så liten Daniel-dag! :)

Kristi Himmelfartsdag er det også idag!
Jesus sa at han skulle komme tilbake på samme måte som han dro opp ifra Oljeberget i Jerusalem - nå er det snart 2000 år si, så jammen lager han til noen fine rom til oss oppe i Himmelen!

Jeg er klar til å bli med når han kommer og henter sine - er du?
Bare å si Ja takk til han, så er du med! :)

Ha en fin dag videre!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig å se bildene :) Du er en god fotograf! Morsomt med sånne blinkskudd når en nesten ser og føler konsentrasjonen i situasjonen (nærbildet når han skriver). Kjempefint :)
Ha en god dag alle våre kjære på Stokken!