lørdag 28. mai 2011

Dugnaden er i gang...

... og her er noen bilder av gjengen som bygger garasje :)
Fra venstre; Ståle, Trond og Kjell. Rune er med også, men var bare plass til 3 i komposisjonen av bildet her... ;)


En velfortjent pause i regnet for Team Orange :)


Igår kveld jobba de til kl 23, og detta bildet er tatt i 22-tida.
Ståle og Kjell i aksjon - godt team.

Trond og Rune kutter/bærer plater, og Kjell og Ståle fester.


Sperra slo de jammen opp på en time! Her er starten!


Super innsats av gjengen så langt! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det va ein dualle gjeng, ja :)
Stå på gutta!
Høres ut som Ole Andre og David jobber ganske hardt med å fange monstre og utforske øyas mange bunkerser, så vi synes at vi burde få se noen bilder av dem også snart....!? Hils gutta, jentene og de eldre gutta! :) Lykke til som matmor osv osv osv. Du er god!
Klem fra Monica

Anonym sa...

Hei! Det så ut som et hardt arbei (pappsen). Nå skal vi snart spise pomesfritt:) (nam,nam) Håper dere har det fint hele jengen! Hadet på badet!;)
:)Hjerlig hilsen Natalie:) God helg!

Kjerstin sa...

Gutta er jo ikke i ro lenge nok til at jeg får knipsa dem... ;D
Neida, er vel heller det at det regna ute og jeg holdt meg trygt innadørs ;) Men jeg har faktisk ikke tenkt så mye på å knipse dem, så det må jeg gjøre.

Kos dere videre, der hjemme! Pommes frites hørtes godt ut! Namm! :)
Klem!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Så flott med ein dugnad på garasjen!! Godt med gode venner og familie! :)
Fortsatt god helg! :)