onsdag 1. oktober 2008

Jippi!! Jeg vant! :D


Det er det jeg sier: Det er lurt å være optimist! ;D Noen blogger har blogcandy, der du legger igjen en kommentar under et innlegg innen en frist, og så trekker blogeier ut en vinner som får "candyen" - og denne gangen ble det MEG! Får tilsendt alt dette på disse 2 bildene i posten, så det er jeg klar for nå! Synes stempelet var kjempesøtt! :) http://elinashobby.blogspot.com/ er den snille damen! :) Mye fint der for deg som er interessert i scrapping!

4 kommentarer:

Ellis sa...

Grattis till vinsten! =)

elin sa...

Gratulerer!!! Har akkurat vært på posten og sendt blogcandyen til deg. ;-)
Ha en fin dag.

Ellis sa...

Min blog hör inte till Blogger, så då skrev jag bara in min mail från google för att kunna kommentera här hos dig!
Jag tror att det finns inställningar under "Velg en identitet" som man kan lägga till för att man ska kunna klicka i och skriva "Namn/Url" här på denna bloggen, då andra jag känner har det på sina "Blogger-bloggar". =)
Tack för att du kikade in hos mig! =)

elin sa...

Hei igjen. Flott at pakken er kommet vel frem. Ja, jeg har hekla blomstene selv.
Ha en fin dag. :-)