torsdag 25. september 2008

Gøy på landet! - inni mellom sutrebygene... ;)




Noen dager er ungene mer trøtte og grinete enn andre dager, og idag var en sånn dag... Men når jeg nå tenkte i gjennom dagen, var det noen lysglimt også! :)
Eline og Malin spillte firhendig som dere ser ;) og alle 3 koste seg ute med den nye tralla som vi fikk av min onkel Leiv og tante Maiken - takk igjen til dere!! Fantastisk! :D
God natt til alle og god helg når den kommer!
Jeg drar til Bildøy på Barnelederkonferanse og gleder meg til det!

2 kommentarer:

Kjetil Fyllingen sa...

Slit'an med ny blogg Kjerstin, og velkomen inn på nettet!

Ikkje dårlig det!

Kos deg på barnelederkonf!

Her skal vi feire 4 årsdagen til Emilie med brask og litt bram...

mvh

Kjetil

Kjerstin sa...

Takk for det, kjetil!
Kort er på vei i posten til Emilie, vettu! Men HYSJ - det er en hemmelighet ;D

Godt jeg får oppdatering på bloggen din også - første gang jeg har vært inne på den, tror jeg, så den er herved lagt til lista mi!
Hils gjengen!