torsdag 18. september 2008

Himmelen!

I disse småbarnstider med lite søvn har jeg av og til spøkt med at "ja, ja - jeg får sove i neste liv..." Men så gikk det opp for meg at i Himmelen skal vi sikkert ikke sove, for det skal jo aldri være natt og mørke der! :) Men det betyr jo også at vi ikke trenger å sove, så å kjenne på den stuptrøtte følelsen slipper vi der. Alt skal jo bare være bra og perfekt!! Hørte David Phelps synge "No more night" (ligger nederst på sida her) nå og ble skikkelig gla' inni meg!! Ikke alltid lett å forestille seg Himmelen og hvordan det blir eller hva vi skal se fram til, men hengte meg opp i setningen: "we shall live in the light of the risen one" - fantastisk! Han selv skal være lyset og vi skal leve i Hans nærhet - det blir bra!
Har du tid, lyd på pc'en og forstår engelsk må du høre når han synger den sangen! Og gjerne 2-3 ganger etter hverandre, så får du kanskje den samme gode følelsen som meg!! :) For der Jesus forkynnes ER HAN!

Ingen kommentarer: