onsdag 14. desember 2011

Les om CD-trekning til slutt i innlegget :)





Idag har ungene og jeg vært ute og solgt juleheftet 'Barnehelg' som Indremisjonsforbundet lager. Jeg har bidratt litt til bladet i år, så da er det jo litt ekstra gøy å være med å selge det også. Men skal gjøre det fast i fra nå av - kjempebra måte å spre julas glade budskap på og gøy for ungene!

Husker vi gikk rundt og solgte julehefter da vi var små selv, men tror kanskje ikke det er fullt så vanlig mer. Så her er min oppfordring - bli med på det du også et år! Du kan rekke det enda i år også :) Klikk deg inn HER og se hvordan!

Prayer changes things
- tror du det?



Jeremia 33.3:
"Rop på meg, så vil jeg svare deg og fortelle deg store, ufattelige ting
som du ikke kjenner til."

Gud har hele vår verden i sin hånd, og lengter etter å høre fra meg og deg. Han interesserer seg for våre innerste ønsker og behov. Det er en utrolig "STOR" tanke - at Gud er så stor og allmektig, men samtidig kjenner til lille meg. Og ikke bare kjenner til, men elsker og vil dele sine planer med.

Ingenting er umulig for Gud, og Ham skal vi få være på lag med! :D
'Prayer changes things' - JA, jeg tror det! Tror at Gud kan, og tror på Hans løfter til oss om å be.

I morra kveld kl 21 er det siste frist for å være med i trekninga av Give away'en min. (JuleCD av Garness)
Klikk HER for å komme til det innlegget. Koselig om du hiver deg med - hvem enn du er! :)

11 dager igjen til jul!



Ingen kommentarer: