onsdag 8. desember 2010

Luke 8: Give away! :)


Vi skriver 8.desember idag, og i 9 dager framover, til og med kl 12.00 fredag 17.desember, kan du legge inn en kommentar under innlegget her og bli med i trekningen av denne CDen:


Det har blitt en liten tradisjon her på bloggen min og gi vekk en CD hver advent som en del av julekalenderen min, og det vil jeg gjøre i år også :)

Den ultimate juleCDen for meg er Carola sin "Jul i Betlehem"  - det er 10 år si hu gav den ut allerede! Denne CDen, "Christmas in Betlehem" er den engelske versjonen, og den gav hu ut i fjor. Utrolig nydelig juleCD!!

Søndag 12.desember er det julekonsert med Carola i Bergen - og dit skal jeg!! (Med noen andre herlige jenter fra Fitjar! ;)
Gleder meg VELDIG til det! :)

Er du ukjent med hvordan du legger igjen kommentar her?
Klikk rett under '16 dager igjen til jul', skriv noe i kommentarfeltet, klikk på 'Navn/nettadresse' og skriv inn navnet ditt (du trenger ikke skriv inn nettadresse. Klikk på 'Publiser kommentaren din' til slutt.)

Og vet jeg ikke hvem du er, må du huske å  sjekke tilbake 17.des for å se om du vant - da trenger jeg adressa di :) Velkommen tilbake hver dag uansett, for å se hva som skjuler seg bak lukene mine... :) 

Ha en fin dag!

16 dager igjen til jul!

10 kommentarer:

hanne sa...

Jeg er med! Den har jeg lyst på :)
God førjulstid!

Torill sa...

Den har eg og lyst på :)
Kanskje me snakkes på Carola konserten! :) Eg og ei venninna ska!
Kos dåke i adventstio :) Klem Torill

Elin sa...

Alltid kjekt å kikka innom bloggen din, og spesielt koseligt nå i adventstidå! :)

Anne Elisabeth Trevland sa...

Jeg har også lyst på den cd-en. Skulle ønske at det var meg som skulle på konsert.
Anne Elisabeth

Karin sa...

Eg er med eg og Kjerstin :)

Ingvild BM sa...

Klart eg kikkar innom og håpar på julecdpremie :) Du er så flink som deler av det du lagar og tenkjer! Takk skal du ha!!

Kjerstin sa...

'Lodd' til Magnhild :)

Unknown sa...

Et lodd til Inga også!!!
:-)
Kjekt å lese innlegga dine. Du er flink, Kjerstin!
God førjulstid til alle sammen fra oss på Nærbø!

karine sa...

hihi!! alltid gøy dette!! er med jeg vettu!! :-)

Anonym sa...

Ja, konserten var super ! Vinn eg veit Kari noke av ka ho får te jul :-) klem Solveig