søndag 21. november 2010

Mamma har bursdag idag - Gratulerer! c",)

Gratulerer så masse med dagen, mamma! Håper du får en fiiin bursdag med alle der hjemme!
Vi er for langt vekke, men tenker på deg og er glad i deg!

Jeg har vært på nettet og har funnet noen fine sitater/bilder om en mors kjærlighet;
takk for den du er og alt du gir!




En mor som kan takle to små barn, kan takle hva det måtte være.
Judity Clabes(Du takla 4 ganske så aleine mange ganger - det står det respekt av, mamma!)

Det er fedrene våre som lærer oss hva vi bør bli; mødrene lærer oss hva vi er.
Peter Davison

Hvis evolusjonsteorien stemmer, hvordan kan det da ha seg at mødre bare har to hender?
Ed Dusault

Å vite at du er der - enten det er nær eller langt unna - betyr at jeg aldri er helt alene.
Marion C. Garretty


En mors omsorg rekker lengre enn hennes kunnskap.
Meïr Aron Goldschmidt

De to fineste sitatene til slutt:

Som mor er min jobb å gjøre det som er mulig, og stole på at Gud tar seg av det umulige.
Ruth Bell Graham


Alt det jeg er, eller håper å bli, er min mors fortjeneste.Abraham Lincoln
STOOOR klem til deg idag!

Ingen kommentarer: