torsdag 10. juni 2010

Det er gått noen dager si 17.mai allerede....

... men jeg er så treig at jeg legger ut noen få bilder nå, jeg... :)På tide det skjer noe på bloggen igjen!

Rune var i Nordsjøen da, så jeg tok nok enda mer bilder enn jeg hadde gjort hvis han hadde vært hjemme :) Nå måtte jeg jo dokumentere dagen!


Bunader og is - det er 17.mai, det!! :D


Og flagg, selvfølgelig! Hipp, hipp!


Litt samme bildene i denne nederste firkanten som de 2 over, men her var det med litt av søskenbarna Kristoffer og Linnea også, så tok med den også :)

Finværet ser ut til å ta seg et par dagers pause, men sommer'n er på vei, og det liker vi! :D

God helg til alle!


4 kommentarer:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Koselige bilder fra 17 mai, kjekt at du dokumenterer til han som er "utenbys"!
God helg! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kjerstin sa...

Hmmm - reklamekommentarer - de gidder vi ikke ha liggende her! ;D