torsdag 6. august 2009

Barnehage for jentene - ny epoke!!

Potetene er på kok og Malin har seg en kvil i bilen, så da kan jeg fortelle litt om dagens store hendelse her imens ;)
Siden jeg skal jobbe et par dager i uka på SunnBok på Leirvik (den kristne bokhandelen på Leirvik. Link til SunnBok-bloggen i blogglista... ;), skal jentene 3 dager i barnehagen nå.  Spesielt Eline har gleda seg veldig til det! :D

Her sitter 2 jenter klare til å gå til sin første barnehagedag!
(De ser jo nesten ut som tvillinger på dette bildet! :)


Litt større forskjell her, nå man ser høyden ;)
Sekkene er klare på ryggen...


... og smilet på plass hos Malin!


Eline var på feil plass i ordet "appelsiiin" når jeg knipsa, så hu smilte ikke så masse her... ;)
Det sier hu automatisk hver gang noen tar bilde av henne :D


I barnahagen er det mye gøy å finne på! "Reile" er veldig gøy!


Og så hadde de en gøy bil inne!


VAO! Merker det er litt rart at de skal i barnehagen etter at jeg har fått være hjemme med dem så lenge... :) Men er veldig glad for den tida, hvert fall!!
På vei hjem fra barnehagen  stakk jeg innom tomta til Karin og Trond for å se åssen det gikk der! :) Der hadde betongbilen vært, og de jobba på for at det ikke skulle tørke for fort  for dem :) Farlig med varm vind. Trond i aksjon med kollega Jostein som god hjelper!


Grunnmuren er altså snart ferdig, så det blir spennende å se når huset reiser seg snart!! Vi er kjempeglade for å få dem  til "rett side" av øya... ;) !!!


Ha ei fin helg som snart kommer!! :)

Ingen kommentarer: