fredag 1. mai 2009

Forrige helg...

Det er allerede helg igjen, og jeg har ikke surra meg til å legge ut bildene fra sist helg, en gang! :)
Broder Ståle er jo tømrer, så han fikk ikke være her ei hel helg gratis, nei - han måtte jobbe for maten! ;D Og det gjorde han så han skulle hatt både steik og annet til middag!! Veggen ble revet og spikret opp igjen på null komma niks!



Og imens koste unga seg ute - gutta med balanse-trening.....

... og jentene med huske, sklie, sandkasse, m.m...
- og litt  Himmelsk lapskaus måtte vi jo ha ute i Guds fantastiske natur og vær!!
Frukten kutta vi ute i sola og koste oss med "maniljemasaus" på :)

FORRIGE SØNDAG :


Her er Olga Kristin med lille Ingunn! (Peder måtte desverre sove, så han ble ikke med)


Alle søsknene Handeland(Rune har tatt Ingelin sin plass si hu er fotograf her... ;) lina opp rundt bordet + søskenbarn Olga Kristin. Vi må snart ha et enda mer utvida søskenbarn-treff, synes jeg! :D


Brillefin Ingunn!! ;D


Også er det standard-bildet helt nordst i neset... ;) Fin tur med fin gjeng!
Kjekt og treffes! Håper det ikke blir alt for lenge til neste gang!

1 kommentar:

Anne Grete Hagerup Alfsvåg sa...

Å, så koslig. Du må hilse Ståle fra meg. Lenge siden jeg har sett han!

AG