søndag 8. mars 2009

Hjemme på Handeland en tur...

VIPS! - der hadde jeg vært hjemme en tur...
Farmor ble 85 år 1.mars og er desverre ikke så sprek, så derfor bestemte Ingelin, min svoger Rune og jeg meg for å ta en tur hjem på besøk. Det var kjekt! Vi fikk besøkt faror ganske masse og prata med henne og sang litt for henne :)

Bodde hos broder Ståle (takk for godt stell, Ståle! ;) mens vi var der. Han var alene med jentene i helga, så da kunne jeg hjelpe han med å sette strikk i håret på jentene :D Er jo ofte det som er problemet for disse mennene... ;) Rune hadde klart seg bra her hjemme når det gjaldt den saken så jeg da jeg kom hjem i kveld :)

Lørdagskvelden fikk jeg med meg møte på bedehuset hjemme der Vidar Brautaset talte. Han snakka om å leve for Jesus og la han få lede oss. Det er Han vi hører til og Han vi må bry oss om - ikke hva alle andre mener og sier! Og det er jammen en viktig ting!

Ha en fin uke alle sammen! Bilder fra turen hjem kommer snart! :)

Ingen kommentarer: