søndag 17. januar 2010

Innlegg fra ferja!

Sitter ute på fjorden utenfor huset vårt (ok - et godt stykke utenfor, da - nærmere Halhjem) og oppdaterer bloggen - ganske morsomt! ;D

Akkurat i dette øyeblikk er hele familien Stokken på bøljan blå - sant, Rune? ;) Han forteller om storm og 15 meter høye bølger der ute, så vi har vel litt finere forhold her.

Vi er på vei til Bergen i dåp til lille Ruben("vennedåp" :) 

Det er en bil til på ferja i tillegg til oss, så da trenger jeg ikke passe på at unga skal forstyrre noen, hvert fall ;)

Vi tar en pitstop med litt klesskift hos tante Ingelin og onkel Rune før vi drar til Tremor-kirken på Sotra for dåpen kl 11. Ikke vært der før, så det blir gøy!

Ha en fin søndag, da!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Håper dere får en nydelig dag! Klem fra Nærbø :-)

Anonym sa...

Kjekt å se hva dere gjør - da slipper jeg å ringe og bruke penger og tid på dere :) :) NeidA. Vi må snart snakkes igjen!
Håper vi får det til å komme til singing in the city - tror vi har fått barnevakt nå! Lyngdal. Hurra!!! Klem Monica

Unknown sa...

WE LOVE YOU GUYS!!!!!!!!!!!!

Kjerstin sa...

Så kjekt at noen har begynt å skrive kommentarer, da!! :D Det liker vi! ;)
Cyberklemmer sendes tilbake!

Nå er det natta her!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Hei Kjerstin!
Takk for kommentarer på bloggen min! Alltid like koselig! :)
Sjokoladebilene har jeg kjøpt på Nille! De har endel "gøyalt" snop/sjokolade der, så jeg tar av og til turen innom!
Bilene gjorde susen, og det var ikke lenge de sto som pynt på kaka! :)