tirsdag 12. januar 2010

Hør seminar om kristen nettbruk du også!

Har nettopp vært inne på Kjetil Fylingen sin blogg og hørt på seminaret han hadde under Indremisjonsforbundet sitt arbeidermøte på Bildøy om mulighetene vi som kristne har med å bruke nettet til evangelisering og oppmuntring!


Ta en tur innom der du også - anbefales!!
Klikk HER!

Og ha en fin dag videre!

Her drar Rune i Nordsjøen igjen i morra tidlig, så da blir det bare oss 4 igjen i huset ei stund. Det har vært fint med laaaang jule- og nyttårsperiode med pappa hjemme!

1 kommentar:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Hei! Kjekt du hadde lagt deg til som følger av bloggen min! Så flott blogg du også har! :)
Jeg måtte smile da jeg så på bildene dine, for jeg "kjenner" din tante marit! Jeg laget et program med de for leeeeenge siden, en musikkvideo! :)
Du må hilse henne! :)