tirsdag 6. januar 2009

Leeenge si sist... :)


... så nå var det virkelig på tide med et lite livstegn fra meg :D
Nesten merkelig å ikke oppdatere daglig som jeg gjorde i advent, men romjula er jammen en travel tid - med reising, familietreff, juletrefester med mer, flyr tida!

Må forresten få gratulere min svoger Rune med overstått igår!!

Her fra den supre turen vi hadde med dem til Sogn (ved SOGNEFJORDEN, ja - I know! ;)
Du er superduper! Håper helsa kommer seg raskt!! :D

Til sist her i kveld må jeg bare legge inn et bilde av en stolt gutt som har mista sin første tann "og jeg har ikke begynt på skolen ennå en gang!" :D (sitat Ole André 5 1/2 år :)

(Fotograf her er vel Plingsen hjemme på Handeland i romjula :)

Ha en fin dag, alle sammen! Takk for at dere kikker innom! :D

Ingen kommentarer: